همدان؛

راه اندازی مرکز جامع خدمات سلامت در نهاوند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از راه اندازی مرکز جامع خدمات سلامت در شهر فیروزان خبر داد.

راه اندازی مرکز جامع خدمات سلامت در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دکتر مومنعلی دارابی اظهار داشت: یک قطعه زمین به مساحت بیش از 3 هزار مترمربع برای ساخت مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی شهر فیروزان از طرف شهردار و اعضای شورای شهر فیروزان اهدا شد.

وی تصریح کرد: واگذاری زمین برای ایجاد مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی شبانه‌روزی فیروزان با حضور بخشدار خزل، نماینده بنیاد علوی، کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، شهردار و اعضای شورای شهر فیروزان هفته گذشته اهدا و صورتجلسه شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افزود: این پروژه از محل اعتبارات بنیاد علوی ساخته می‌شود و با تجهیز و راه‌اندازی این واحد بهداشتی، امکان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان شهر فیروزان و روستاهای همجوار منطقه فراهم می‌‎شود.

وی بیان کرد: به منظور افزایش سطح امکانات بهداشتی و درمانی و بهبود سطح خدمات‎رسانی به شهروندان بخصوص جمعیت روستایی، یک هزار و 200 مترمربع از این زمین به بنای ساختمان این مرکز اختصاص داده شده است.

دکتر دارابی عنوان کرد: 32 پروژه با 10 هزار مترمربع وسعت و 14 میلیارد تومان اعتبار در حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در دستور کار قرار دارد که قرارداد برخی از آنها امضا شده است.

وی گفت: پرداخت هزینه بیماران خاص، بستری و نیازمند و حمایت مالی از آنان، فراهم کردن شرایط ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، ترویج زایمان طبیعی، ارتقای کیفیت معاینه در بیمارستان‌ها و حضور پزشکان به صورت شبانه‌روزی در بیمارستان‌ها از مهمترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.