همدان؛

تکمیل اورژانس، اولویت طرح های درمانی شهرستان ملایر

وزیر بهداشت گفت: ساخت و تکمیل اورژانس، در اولویت طرح های بهداشتی و درمانی شهرستان ملایر قرار دارد که امیدواریم سال آینده این طرح مهم مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سید حسن قاضی زاده هاشمی در آیین تجلیل از خیران سلامت ملایر در جمع مردم این شهرستان افزود: در شهرستان ملایر به خاطر موقعیت و بار بیماری که از شهرهای مجاور به آن تحمیل می شود، باید اقدامات مهمتری در حوزه بهداشت و درمان صورت گیرد.

وی درخصوص دانشکده پیراپزشکی ملایر گفت: با فضایی که دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر فراهم کرده است در حوزه دانش رشته های پزشکی در این شهرستان امیدواریم قدم های موثری برداشته شود.

وی ادامه داد: نمایندگان این شهرستان برای اخذ مجوزهای تاسیس بیمارستان مجهز بسیار مصمم هستند که امیدواریم با همکاری مسئولان در مرکز در بودجه سنواتی هم اعتبارات لازم برای این امر پیش بینی کنند.

وزیر بهداشت با اشاره به این که بیش از 70 طرح بهداشتی در شهرستان ملایر در حال اجرا است ،گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات مهمی از جماه عمل های جراحی قلب، آنژیوگرافی، درمان بیماران سرطانی و رادیوتراپی را ظرف یکسال آینده در ملایر دایر کنیم.

در این مراسم با حضور وزیر بهداشت و درمان از خیران این شهرستان در حوزه سلامت تجلیل شد.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.