همدان،

راه اندازی مرکز آنژيوگرافی جنوب استان در ملاير

نماينده مردم ملاير در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی مرکز آنژيوگرافی جنوب استان همدان در ملاير خبر داد.

راه اندازی مرکز آنژيوگرافی جنوب استان در ملايربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام احد آزاديخواه اظهار کرد: با تلاش نمايندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر درخواست کتبی و پيگيری های وزارت بهداشت و درمان، وزير بهداشت به شهرستان ملاير سفر خواهد کرد.

نماينده مردم ملاير در مجلس شورای اسلامی از سفر وزير بهداشت به شهرستان ملاير در 15 دي ماه سال جاری خبر داد و افزود: در اين سفر وزير بهداشت از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان ملاير بازديد مي‌کند و در ادامه چند طرح بهداشتی را افتتاح خواهد کرد.

وی از افتتاح مرکز سی سی يو بيمارستان امام حسين(ع) ملاير با حضور وزير بهداشت و درمان خبر داد و افزود: وزير از دانشکده پرستاری نيز بازديد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام آزادی خواه در ادامه از کسب مجوز راه‌اندازي مرکز آنژيوگرافی جنوب استان همدان در شهرستان ملاير خبر داد و گفت: طبق درخواستی کتبی، ايجاد و راه‌اندازی مرکز آنژيوگرافی در شهرستان ملاير ارائه شد که به دنبال آن وزير بهداشت نيز به معاونت درمان دستور داد به‌زودی اين مرکز در ملاير احداث شود.

وی با بيان اينکه در اين نشست نمايندگان استان‌های غرب کشور شامل کردستان، ايلام، لرستان و همدان حضور داشتند، در ادامه ايجاد مرکز آنژيوگرافی در ملاير را يک ضرورت دانست و تصريح کرد: پيرو مذاکرات و مکاتبات گذشته در خصوص راه‌اندازی اين مرکز، مساعدت وزير بهداشت را در زمينه احداث آن اخذ کرديم.

نماينده مردم ملاير در مجلس شورای اسلامی بيان کرد: با وجود جمعيتی بالغ بر 600 هزار نفر در جنوب استان همدان، مرکزيت ملاير و همچنين مراجعه مکرر بيماران قلبی و عروقی، اين شهرستان بهترين نقطه براي ايجاد مرکز آنژيوگرافی است.

وی يادآور شد: در اين جلسه از اقدامات ويژه وزير بهداشت و درمان و همکارانشان در خصوص توسعه و زيرساخت‌های بهداشتی و درمانی و آموزشی در ملاير، تجهيز بيمارستان امام حسين(ع)، راه‌اندازی سی سی يو و تجهيز و نوسازی مراکز درمانی روستايی و ساير اقدامات تقدير شد.

انتهای پیام/ د
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.