همدان؛

قطع انگشتان محدثه در سايه بی توجهی ها

انگشتان دختر 14 ساله‌ای در اثر ماندن بين لولای در کلاس درس در يکی از مدارس همدان قطع شد.

قطع انگشتان محدثه در سايه بی توجهی هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ انگشتاندست چپ محدثه مهر مهری يکی  از دانش‌آموزان پايه نهم مدرسه حيات قاسم‌آباد همدان، در بين لولای در کلاس گير می کند و اين دختر 14 ساله بر اثر اين حادثه دو انگشت دست خود را از دست می هد.

مادر محدثه مهر مهری اين حادثه تلخ گفت: دخترم زنگ تفريح قصد برگشت به کلاس مي‌کند که ناگهان در کلاس بسته می شود و دست چپش در بين لولای در می ماند و انگشتان او قطع مي‌شود.

وی با بيان اينکه مدير مدرسه بعد از حادثه بلافاصله با مرکز فوريت‌های پزشکي و پدر محدثه تماس می گيرد، بيان کرد: پدر محدثه از محل کار خيلي زودتر از اورژانس به مدرسه مي‌رسد.

مادر محدثه ادامه داد: پس از رساندن دخترم به بيمارستان (بعثت) همدان متوجه شدند که انگشت دخترم قطع شده و پدر محدثه را برای آوردن انگشت به مدرسه فرستادند.

وی با اشاره به اينکه مدير مدرسه به علت خونريزی زياد دست دخترم متوجه قطع شدن انگشتان وی نشده بود و انگشت را با خود به بيمارستان نياوردند، افزود: دست دخترم به شدت خونريزی داشت و بسيار درد مي‌کشيد و کارکنان بيمارستان هيچ کاری براي او انجام نمی دادند و گفتند که کاری از ما بر نمی آيد و با اورژانس دخترم را به تهران برديم.

مادر محدثه مهر مهری بيان کرد: يکی از انگشتان دخترم را در تهران پيوند زدند و انگشت ديگرش به دليل اينکه دير رسيدگی شده بود سلول‌هايش مرده بود و پيوند نشد.

وی گفت: انگشتی که پيوند زده شده است نيز کارايی خود را از دست داده و علاوه بر آن چهار انگشت دخترم شکسته شده و بايد منتظر باشيم که پس از بهبود زخم شکستگی را درمان کنند.

مادر محدثه با بيان اين مطلب که وضع روحی محدثه بسيار نامطلوب است و در شوک بسر مي‌برد، عنوان کرد: اگر در همدان انگشت دخترم بخيه زده مي‌شد شايد انگشتانش از کار نمی افتاد و اميدی بود.

وی گفت: ما زیر پوشش بيمه نيستيم و بيمه مدرسه هم فقط در صورت ازکارافتادگی انگشتان دخترم حاضر به پرداخت ديه است و بايد شش ماه صبر کنيم تا درمان کامل شود تا نتيجه مشخص شود.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.