همدان؛

استاندارد سازی بیش از یک هزار کلاس درس در استان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان گفت: تاکنون ۳۰ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان محقق شده که درصورت تخصیص صد درصدی، یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس استان استاندارد سازی می شوند.

استاندارد سازی بیش از یک هزار کلاس درس در استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرزاد تیموری گفت: 12 میلیارد تومان اعتبار برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی اختصاص داده شده که تا کنون 30درصد محقق که در صورت تخصیص 100درصدی تعداد یک هزار و ۳۰۰ کلاس و اتاق در مدارس استان استاندارد سازی می شود.

وی با بیان اینکه تمامی هزینه های انشعابات مدارس توسط نوسازی مدارس پرداخت و مورد بهره برداری قرار می گیرد، افزود: از محل اعتبارات استاندارد سازی سیستم های گرمایشی انتقال آب گرم و نصب رادیاتور سرویس های بهداشتی در حال انجام است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان اظهار داشت: در استان همدان 80 کلاس درس در مدارس پیش ساخته دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد که در سال جاری تعداد 15 کلاس برای جایگزینی این مدارس در حال ساخت است.

تیموری با بیان اینکه تعداد 41 پروژه ورزشی در سطح استان بصورت نیمه تمام وجود دارد، خاطرنشان کرد: سازمان نوسازی مدارس کشور نیز برای تأمین اعتبار برای پروژه‌های استخر دانش‌آموزی پیگیر جذب اعتبار است.

وی گفت: از ابتدای سال86 تا کنون 120میلیارد تومان اعتبار جهت تخریب و بازسازی اختصاص داده شده که در مجموع 278مدرسه با 2 هزار و 292 کلاس و اتاق و زیربنای 266 هزار و 645 متر مربع تخریب، بازسازی و مقاوم سازی شده است.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.