جریمه ۱۰ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از محکومیت ۱۰ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه‌ای در نهاوند خبر داد.

مرضیه یونسی گفت: این پرونده در شعبه اول بدوی نهاوند برای عرضه خارج از شبکه ۱۹۰ کیسه کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال رسیدگی و متهم به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

او گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان نهاوند در بازرسی از واحد‌های صنفی عرضه کود شیمیایی تخلف را احراز و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

معاون قضائی تعزیرات حکومتی استان همدان نیز از وصول جریمه چهار میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریالی قاچاقچی گردو در اجرای احکام همدان خبر داد.

محمدموسی فلاح گفت: پرونده حمل یک‌هزار و ۱۰۰ کیلوگرم گردوی خارجی به ارزش یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان رسیدگی شد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام حمل کالای قاچاق را محرز دانست و متهم را علاوه‌بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت دو میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.

معاون قضائی تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: پلیس امنیت اقتصادی همدان خودرو حامل گردوی قاچاق را در محور قهاوند توقیف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی همدان ارسال کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار