همدان؛

رتبه نخست بيمارستان تامين اجتماعي همدان در زايمان بي‌درد

رتبه نخست درزايمان بي‌درد در بين بيمارستان‌هاي ملكي سازمان تامين اجتماعي ،بيمارستان تامين اجتماعي همدان كسب کرد.

رتبه نخست بيمارستان تامين اجتماعي همدان در زايمان بي‌درد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیر بیمارستان آتیه گفت:از لحاظ عملکرد بیمارستان تامین اجتماعی، بین 80 بیمارستان ملکی تامین اجتماعی رتبه ششم را در سال گذشته کسب کرد.

غلام‌عباس جابری خاطرنشان کرددر رابطه با آمار زایمان بی‌درد بيمارستان تامين اجتماعي همدان ‌ از لحاظ مجموع زایمان‌ها در بین تمامی بیمارستان‌های تامین اجتماعی رتبه سوم را کسب کرد.

وی با اشاره به آغاز عملیات بهسازی و افزایش فضای اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی در رابطه با جذب نیرو گفت: از لحاظ نیرو چارت تشکیلاتی تعریف شده و نیروها از سایر بخش‌ها تامین تا چارت بازنگری شود.

وی با اشاره به اینکه با اضافه شدن فضای اورژانس، تجهیزاتی نظیر دستگاه تنفس مصنوعی جدید در حال خرید است، افزود:‌ 16 تخت بستری و 16 مانوتورینگ، تخت اتاق عمل، دستگاه دسی شک، کنسول بالای سر بیمار که اکسیژن، ساکشن و پریزهای مربوطه را تامین می‌کند خریداری شده است.

جابری با بیان اینکه تجهیزاتی نیز از قبل وجود داشت که در اورژانس جدید استفاده خواهد شد، تصریح کرد:‌ تجهیزات پزشکی در حد نیازوعالی موجوداست.

وی در رابطه با پیشرفت 25 درصدی این پروژه گفت: این پروژه تا 25 تیرماه مصادف با روز تامین اجتماعی تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.