همدان؛

ارائه خدمات پزشکی و راه اندازی 11 مرکز سلامت استان همدان در تعطیلات نوروز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت : تمهیدات لازم برای تعطیلات نوروزی از چند روز قبل از ایام نوروز و همچنین چند روز بعد در سطح استان آماده شده تا مسافران و شهروندان مشکلی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب الله موسوی بهار به برنامه کشیک نوروزی دندانپزشکی در استان اشاره کرد وگفت در ایام نوروز نیروی دندانپزشک توسط معاونت امور بهداشتی دانشگاه در شیفت صبح در واحد دندانپزشکی مرکز سلامت جامعه شهدا واقع در ابتدای خیابان تختی فعال است.


وی در ادامه تاکید کرد: رزیدنت های دندانپزشکی از 29تا 13 فروردین 95در آن درمانگاه از ساعت 14 الی 20و همچنین از 20تا صبح به صورت آنکالی فعال هستند.

موسوی بهاربا اشاره به اینکه 21 داروخانه شبانه روزی در شهر همدان ویکی در ملایر و دو مورد در شهر نهاوند در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به مردم هستند افزود: همچنین در شهرستانهای اسد آباد ،تویسرکان ،رزن ،فامنین،بهار و کبودرآهنگ داروخانه های بصورت شبانه روزی فعال هستند.

وی با بیان اینکه پزشکان متخصص در بسیاری  از رشته های پر مراجعه و مادر در بیمارستانها مستقر و در بسیاری از رشته ها آنکال هستند همچنین گفت علاوه بر آزمایشگاه های بیمارستانها  8 آزمایشگاه خصوصی در اجرای طرح سلامت نوروزی مشارکت دارند.

موسوی بهار از راه اندازی 11مرکز سلامت در ایام نوروز خبر داد وگفت :مرکز فوریتهای پزشکی استان  با  یک دستگاه بالگرد ، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و 70 دستگاه آمبولانس در 48 پایگاه شهری و جادهای مستقر و آماده ارائه خدمات می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در خاتمه یار آور شد اورژانس بیمارستانها 24 ساعته موظف به ارائه خدمات به مسافران نوروزی و شهروندان هستند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.