اجرای طرح امید اجتماعی در کنگان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان از برگزاری اجرای طرح امید اجتماعی در شهرستان کنگان و عسلویه خبر داد.

اجرای طرح امید اجتماعی در کنگان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم هوشمندیان اظهار داشت: طرح امید اجتماعی از طریق استانداری به جمعیت هلال احمر استان واگذار شده و مقرر شده در همه شهرستان‌ها اجرا شود.

وی اضافه کرد: این طرح در شهرستان کنگان به خصوص در روستاهای پرک، برکه چوپان، شیرینو، تمبک و نخل غانم برگزار شد که با استقبال خوب مردم و جوانان گروه‌های هدف از سن ۱۸ به بالا همراه بود و همچنین به مدت دو ساعت توسط مربیان هلال احمر که قبلا برای آموزش دوره به استان اعزام شده بود برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان بیان کرد: در شهرستان عسلویه جلسه‌ای با بخشدار چاه مبارک و روستاهای سهمو جنوبی و سهمو شمالی، کلات و بندو گرفته شده و در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

هوشمندیان، آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر را یکی از معضلات مهم اجتماعی دانست و افزود: توسعه بیش از پیش برنامه‌های ورزشی و توجه جدی به فعالیت‌های مختلف فرهنگی از جمله مهمترین عواملی است که در پیشگیری از اعتیاد در بین جوانان نقش خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اعتیاد به مواد مخدر یک آسیب و بیماری جدی اجتماعی است؛ اعتیاد، فقر، بیکاری، طلاق، خودکوشی و موارد دیگری مثل انحرافات اجتماعی برخوردار است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان از فعال‌سازی کانون‌های دانش‌آموزی در مدارس شهرستان خبر داد و افزود: در شهرستان کنگان ۱۰ مدرسه در پایه‌های هشتم و همچنین در عسلویه هشت مدرسه در پایه هشتم راه‌اندازی شده است.

هوشمندیان از برگزاری مانور بزرگ نجات غریق و اطفای حریق در حوضچه اسکله بندر کنگان با حضور نیروهای امدادی و عملیاتی از جمله شیلات، اداره بندر و دریانوردی کنگان، دریابانی، هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی خبر داد و گفت: هدف از این مانور بالابردن سطح آمادگی نیروهای امدادی است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان از همه مردم شهرستان کنگان، جوانان و نوجوانان خواست تا در این دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه که به صورت رایگان برگزار می‌شود شرکت کنند.


انتهای پیام / ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.