دشتستان:

برگزاری طرح مداخله‌ای ایمنی و سلامت در مدارس

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان گفت: به منظور افزایش آگاهی دانش‌آموزان، طرح مداخله‌ای ایمنی و سلامت در مدارس دشتستان برگزار می‌شود.

برگزاری طرح مداخله‌ای ایمنی و سلامت در مدارس
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی فروزان کمالی اظهار داشت: با توجه به این‌که سومین علت مرگ در کشور و استان بوشهر سوانح و حوادث است به منظور بالا بردن آگاهی دانش‌آموزان و کارکنان مدارس برنامه مداخله‌ای سلامت و ایمنی در مدارس اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: حوادث گوناگونی در کمین همه مردم از جمله دانش‌آموزان است که دانش‌آموزان نیازمند آموزش اصول نخستین مراقبت‌های اولیه هستند تا بتوانند در صورت وقوع هرگونه حادثه، به هم‌کلاسی‌ها و افراد جامعه کمک کنند.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان دشتستان عنوان کرد: این برنامه با هدف ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان و کارکنان مدارس با همکاری واحد سلامت نوجوانان،جوانان، مدارس و مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان در آموزشگاه‌های مقطع ابتدایی و متوسطه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره از آموزش‌ها ، دانش‌آموزان با خدمات اورژانس 115 و کارکنان مدارس نیز با کمک‌های اولیه و آموزش احیاء قلبی ریوی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.