برگزاری طرح امید اجتماعی در پنج منطقه از تنگستان

بخشدار مرکزی شهرستان تنگستان از برگزاری طرح امید اجتماعی در پنج نقطه از این شهرستان خبر داد.

برگزارش طرح امید اجتماعی در پنج منطقه از تنگستان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، یونس غلامی‌زاده در کارگروه آموزشی طرح امید اجتماعی در روستای قباکلکی از توابع بخش مرکزی تنگستان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید از ابتدای روی کار آمدن، یکی از اهداف خود را ایجاد امید در جامعه و تقویت سرمایه اجتماعی قرار داده است.

وی افزود: برای دستیابی به این هدف، استاندار بوشهر مجموعه طرح‌های امید را طراحی کرد که یکی از این مجموعه طرح‌ها، طرح امید اجتماعی است که رویکرد اصلی آن افزایش آگاهی‌های عمومی و پیشگیری از برخی معضلات اجتماعی است.

بخشدار مرکزی تنگستان در ادامه بیان کرد: یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی موجود در جامعه، بحث اعتیاد و معضلات ناشی از این پدیده شوم اجتماعی است که اگر جامعه با درک درست از شرایط موجود به سمت پیشگیری از این معضل حرکت کند به مراتب هزینه‌های کمتری را چه از لحاظ مادی و اجتماعی برای درمان این بیماری پرداخت خواهیم کرد.

وی با اعلام این که دوره پیش‌گیری اولیه از اعتیاد در شهر اهرم و روستاهای سمل، قباکلکی، بنه گز و محمدطاهری در بخش مرکزی شهرستان برگزار شده است، ادامه داد: مجموعه اداری شهرستان تنگستان به کمک سازمان‌های مردم نهاد، با اهتمام خاصی نسبت به برگزاری این دوره‌ها کوشش می‌کنند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.