اصفهان؛

اجرای بزرگترین ویژه برنامه کمدی شهروندی در اصفهان

بزرگترین ویژه برنامه شهروندی با عنوان " پایه خنده" از 23 دی ماه به مدت چهار هفته(پنج شنبه و جمعه ها) با حضور ستاره های استندآپ کمدی کشور در تالار نگین سپاهان شهر اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ضمن بیان این خبربا بیان اینکه در این برنامه بازیگران مطرح کشورهمچون رضا شفیعی جم، مهران غفوریان، الیکا عبدالرزاقی، هومن حاجی عبدالهی، سروش جمشیدی و امیر کربلایی زاده حضور خواهند داشت گفت: در این برنامه با استفاده از طنز استندآپ کمدی موضوع های شهروندی همچون اخلاق شهروندی، ترافیک، ایمنی، حفظ فضای سبز، صله رحم و... به شهروندان آموزش داده می شود.

سعید امامی با بیان اینکه برنامه پایه خنده در هشت شب اجرا می شود افزود: برای حضور در برنامه داشتان بلیط الزامی است و شهروندان برای تهیه بلیط به سایت اینترنتی نوای مهر(NAVATEMEHR.IR)مراجعه کنند.

وی بهره گیری از شیوه های طنزرا یکی از بهترین روش ها برای جذب مخاطب و تاثیر پذیری موارد شهروندی عنوان کرد وابراز امیدواری کرد، این برنامه تاثیر بسزایی در ارتقای فرهنگ شهروندی داشته باشد.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: هر هفته در برنامه" پایه خنده" یک میهمان ویژه نیز حضور خواهد داشت که در کانل شهروندیisfahanshahrvandi@ اطلاع رسانی برای شهروندان خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره 61-34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوهیار
۰۰:۰۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
حیف وقت و پول
آخرین اخبار