اصفهان؛

اخبار کمیته فرهنگ شهروندی

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از اجرای چهار طرح شاخص زنگ عروسک ها، مانور ترافیکی، پایه خنده و رونمایی محصولات فرهنگی این مجموعه تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امامی با اشاره به برنامه های شاخص این کمیته تا پایان سال جاری گفت: زنگ عروسک ها که ترکیبی از نمایش عروسکی موزیکال به همراه مسابقه می باشد با مشارکت اداره آموزش معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان در چهار محور حمل و نقل ترافیک، زیست محیطی، بازیافت و پسماند و ایمنی کودک برای دانش آموزان مقطع دبستان طراحی شده است که این برنامه طبق زمانبندی در 350 دبستان در سطح شهر اجرا و آموزش داده می شود.

وی هدف از اجرای این برنامه را آموزش مفاهیم شهروندی در قالب نمایش عروسکی برای کودکان مقطع دبستان برشمرد و افزود: از آنجایی که دوران کودکی بهترین زمان برای تاثیر گذاری و تاثیر پذیری ذهنی کودکان می باشد، کمیته فرهنگ شهروندی، هدف را مقطع دبستان تعیین کرده و در زمان برگزاری این برنامه شاهد استقبال بی نظیری از طرف مدارس و دانش آموزان بوده است.

گفتنی است: برنامه زنگ عروسک ها کاری از کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از 4 دیماه آغاز و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان به سه طرح در حوزه حمل و نقل ترافیک اشاره کرد و گفت: این مانورها با عناوین توجه شهروندان به چراغ عابر پیاده، خط عابر پیاده و تاثیرات ترافیک روی جسم و بدن انسان به صورت گسترده و همزمان از تاریخ 2 بهمن به مدت یک هفته در 45 نقطه کلیدی پر ترافیک و پر تردد سطح شهر اصفهان اجرا می شود.

امامی به اجرای برنامه پایه خنده اشاره کرد و افزود: این برنامه که با استقبال بی نظیر شهروندان همراه خواهد بود شب های طنز شهروندی نام گذاری شده که شهروندان هر شب شاهد اجرای سه استندآپ کمدی توسط دو کمدین اصفهانی و یک کمدین مهمان خواهند بود.

وی بیان کرد: این برنامه از 23 دی تا 15 بهمن ماه پنج شنبه و جمعه های هر هفته در سالن نگین سپاهان شهر با حضور کمدین های شاخص از جمله آقایان غفوریان، شفیعی جم، کربلایی زاده، حاجی عبدالهی و جمشیدی و خانم عبدالرزاقی میزبان شهروندان اصفهانی خواهد بود.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان به رونمایی تعدادی محصول شاخص توسط این کمیته اشاره کرد و گفت: با تعاملات کشوری و همکاری فعالان حوزه کودک از چهار جلد کتاب فاخر داستان کودک با موضاعات ایمنی در منزل، فضای سبز، حمل و نقل ترافیک و بازیافت در بهمن ماه رونمایی و در دبستان های سطح شهر توزیع خواهد شد.

امامی همچنین از رونمایی یک جلد رمان به قلم آقای محسنی در حوزه نوجوان و جوان خبر داد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.