زاهدان؛

نشست سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی

پنجاهمین اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری برگزار می‌شود.

نشست سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،دکتر جلال بختیاری مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پ‍ژوهشی وزارت علوم گفت: این اجلاس با ادای احترام به مقام  والای شهدای گمنام آغاز می‌شود و با سخنان مهندس علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان و دکتر احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم ادامه می‌یابد.

وی افزود: در این نشست، دکتر کردی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سیستان و بلوچستان، گزارشی از وضعیت علم، پژوهش و فناوری در این استان ارائه می‌کند.

مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پ‍ژوهشی گفت: همچنین در این نشست، گزارشی در خصوص  نقش و اهمیت تحقیقات عمومی در توسعه مبتنی بر دانش توسط دکتر امیدخواه رییس  پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، نقش پارک‌ها در توسعه فناوری کشور توسط دکتر معتمدزادگان رییس پارک علم و فناوری استان مازندران و نقش پژوهشگاه‌ها در برنامه‌های پژوهشی و فناوری کشور توسط دکتر نورشاهی رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی  ارائه می‌شود.

پنجاهمین اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در روزهای 22 و 23 دی ماه 1395 در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار