زاهدان

کاهش ورودی پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از کاهش ورودی پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان خبر داد.

کاهش ورودی پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد دادستان عمومی و انقلاب زاهدان اظهار داشت: کاهش ورودی پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان در دستور کار قرار دارد که امیدواریم بسیاری از مسایل بدون طی روند قضایی حل شود و در واقع تلاش داریم بدون تشکیل پرونده قضایی مشکل مردم را حل کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: این ماه تلاش می‌کنیم حداقل هزار پرونده کمتر وارد دادسرای شهرستان زاهدان شود که اگر این مهم عملیاتی شد به دادستان‌های سایر شهرستان‌های استان ابلاغ می‌کنیم تا این روند را در دستور کار خود قرار دهند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه دادستان هر جا که احساس کند حقوق مردم در خطر است باید ورود و احقاق حق کند گفت: شب گذشته سر زده به بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان مراجعه کردیم و با بیماران و همراهانشان صحبت‌هایی داشتیم، بیمارستان مرتب و سر و سامان‌دار بود پزشکان متخصص اورژانس حضور داشتند.

وی گفت: در بازدیدهایی که از قسمت‌های مختلف بیمارستان داشتیم بیماران و خانواده‌های آنها اعلام رضایت داشتند که جا دارد از کارکنان خدوم این بیمارستان قدردانیم شود.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان بیان کرد: از هر جایی که دستگاه خدمت رسان در حال خدمت هستند بازدید خواهیم داشت تا ببینیم وظایف قانونی خود را به درستی انجام می‌دهند یا خیر.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار