سواحل مكران دروازه طلايی ايران

سواحل مكران دروازه طلايی ايران اسلامی است.

سواحل مكران دروازه طلايي ايران
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در نشست هماهنگی همایش بین المللی معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار سواحل مكران، گفت: سواحل مكران دروازه طلایی ایران اسلامی است كه توسعه آن با توجه به فرمایشات و تاكیدات مقام معظم رهبری به صورت ویژه در دستور كار دولت تدبیر و امید قرار گرفته است. 

علی رئوفی  افزود: از این فرصت برای رشد و توسعه سواحل مكران در محدوده استان هرمزگان باید بهترین بهره را برد تا مردم شهرستان های جاسك، سیریك و میناب عواید اجرای این طرح بزرگ را از نزدیك لمس كنند. 

وی تصریح كرد: با توجه به برگزاری همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه پایدار در سواحل مكران در بهمن ماه سال جاری در چابهار سیستان و بلوچستان با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باید از این فرصت برای معرفی  پتانسیل‌ها  و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری هرمزگان به سرمایه گذاران داخلی و خارجی بهره ببریم. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به گستره سواحل بكر مكران از خلیج فارس تا خلیج گواتر، افزود: این سواحل بكر خدادادی فرصتی بی نظیر برای جذب سرمایه گذاران و توسعه و عمران شهرستان‌های جاسك، سیریك و میناب است. 

رئوفی خاطرنشان كرد: با توجه به برنامه ملی و راهبردی توسعه سواحل مكران باید بیشترین تلاش را برای رشد و توسعه شهرستان‌های جاسك، سیرك و میناب از محل اعتبارات و سرمایه گذاریهای توسعه سواحل مكران بكار برد.
 
همچنین مدیركل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان نیز در این جلسه بیان کرد: با توجه به شركت سرمایه گذاران داخلی و خارجی و همچنین حضور معاون اول رئیس جمهور و پنج وزیر در این همایش اهمیت آن برای استان هرمزگان دو چندان است. 

مسعود پاكزاد ادامه داد: در این همایش بزرگ بیش از 350 سرمایه گذار خارجی شركت دارند و این همایش كاری بزرگ و ملی است كه باید برای توسعه استان از آن به بهترن نحو ممكن بهره برد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.