چابهار؛

تربیت نیروی انسانی در شهرک پتروشیمی مکران چابهار

پتروشیمی مکران باید توجه ویژه ای به اشتغال نیروی انسانی داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک پتروشیمی توسعه نگین مکران در چابهار باید توجه ویژه ای به اشتغال بومی و تربیت نیروی انسانی مهارت دیده داشته باشد تا بخشی از مشکلات بیکاری خانوارهای جنوب سیستان و بلوچستان رفع شود.

محمدنعیم امینی فرد پس از بازدید از شهرک پتروشیمی مکران افزود: ساخت واحدهای مختلف پتروشیمی یکی از امیدهای توسعه سیستان و بلوچستان و شرق کشور است که منجر به توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال می شود.

وی افزود: تربیت نیروی انسانی مورد نیاز و مهارت دیده برای بکارگیری در قسمت های مختلف این شهرک پتروشیمی از جمله خواسته های مردم و مسئولان منطقه است که این مجموعه باید توجه ویژه ای به آن داشته باشد.

وی ادامه داد: پتروشیمی باید با همکاری مراکز آموزش عالی به ویژه مرکز فنی و حرفه ای چابهار بتواند با ایجاد کارگاههای مرتبط در زمینه آموزش نیروی انسانی اقدام کند.

نماینده مردم شهرستان های ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج و بخش های لاشار، بنت و آهوران نیکشهر و آشار مهرستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری و ایجاد تحولات اقتصادی انتظار می رود توسعه زیرساخت های آموزشی، بهداشتی، آب شهری و روستایی مدنظر مسئولان باشد تا در آینده با مشکل جدی روبرو نشویم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار