زاهدان؛

دانشگاه سیستان و بلوچستان و دانشگاه تهران تفاهمنامه امضا کردند

تفاهمنامه ای بین دانشگاه سیستان وبلوچستان ودانشگاه تهران امضا شد .

دانشگاه سیستان و بلوچستان و دانشگاه تهران تفاهمنامه امضا کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در سفر به زاهدان با دکتر علیرضا بندانی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

در این دیدار که به مدت دور روز به طول انجامید، رئیس دانشگاه تهران و هیئت همراه از بسیاری از دانشکده‌ها و امکانات آموزشی این دانشگاه مانند آزمایشگاه مرکزی، نیروگاه خورشیدی، گلخانه‌ها، تالار امام رضا (ع) کتابخانه مرکزی، مرکز داده ها یا دیتا سنتر و مرکز آپا، تالار فردوسی و مرکز رشد بازدید نمودند.

رئیس دانشگاه سیستان وبلوچستان با اظهار خرسندى از حضور رييس دانشگاه تهران و هيئت همراه ایشان،گفت: اميد است تا امضا ء اين تفاهم نامه گامي نو در روند توسعه علمي و پژوهشي ميان دو دانشگاه را موجب گردد.

از جمله توافقات به انجام رسیده در این دیدار می توان به ادامه ی همکاری میان دو دانشگاه در زمینه ی ادامه ی تحصیل مربیان دانشگاه سیستان و بلوچستان در دانشگاه تهران اشاره کرد که مورد استقبال دکتر نیلی و هیات رییسه ی دانشگاه تهران قرار گرفت.

همچنین ایجاد دوره های مشترک که مدرک صادره توسط دو دانشگاه امضاء و مورد تایید قرار گیرد از دیگر توافقات این دیدار بود.

در ادامه و با پیشنهاد طرفین مقرر گردید طرفین در زمینه ی تاسیس رشته های جدید همکاری های جدی انجام دهند و در حوزه ی تحصیلات تکمیلی، دانشگاه تهران همکاری های لازم را با دانشگاه سیستان و بلوچستان داشته باشد.

در پایان این دیدار تفاهم‌نامه ای تفاهم نامه در پنج ماده و دو نسخه با سه سال اعتبار همکاری مشترک میان دو دانشگاه به امضاء رسید.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار