اصفهان؛

آینده‌سازان میهن در اندیشه تصاحب صدر

با آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان، دو نماینده استان اصفهان برای تثبیت و بهبود موقعیت به مصاف حریفان می‌روند و تنها نماینده بانوان فوتسال استان نیز به مهمانی رقیبش می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان، روز جمعه با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف کشور دنبال می‌شود که در یکی از دیدارهای این هفته، تیم آینده‌سازان میهن میزبان تیم همیاری است.

این تیم در نیم‌فصل نخست یکی از مدعیان بود و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم صدرنشین، در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بانوان جای گرفت و پیش‌بینی می‌شود در دیدار با همیاری آذربایجان غربی کار دشواری برای بردن نداشته باشد.

تیم ذوب‌آهن نیز که نخستین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، به دیدار تیم راه یاب ملل سنندج می‌رود که برنامه کامل هفته نخست دور برگشت لیگ برتر به شرح زیر است:

آینده‌سازان میهن نجف‌آباد - همیاری آذربایجان غربی

راه یاب ملل سنندج – ذوب‌آهن اصفهان

خیبر خرم‌آباد - شهرداری بم

 شهرداری سیرجان - استقلال خوزستان

*لیگ برتر فوتسال بانوان

رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان نیز روز جمعه پیگیری می‌شود که تیم سپاهان با تیم شهرداری زنجان دیدار می‌کند.

تیم سپاهان که با سهمیه تیم شقایق مبارکه در لیگ شرکت کرده است، عملکرد متوسطی در طول لیگ داشته و در مصاف با تیم شهرداری زنجان به دنبال برد است.

برنامه کامل هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

دختران کویر کرمان – می رشت سپیدرود

سایپا تهران – دانشگاه آزاد تهران

‌شهرداری رشت – استقلال ساری

‌بازرگانی امیر نوشهر – کارا شیراز

شهرداری زنجان – سپاهان اصفهان

پالایش نفت آبادان – ملی حفاری ایران



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.