اصفهان؛

سیرجان بی‌نصیب از برد پرگل برابر ذوب‌آهن، اصفهان را ترک کرد

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: تیم سیرجان فکر می‌کرد می‌تواند با گل‌های بیشتری تیم ما را ببرد اما با بازی خوب بازیکنان ذوب‌آهن به هدفش نرسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مژگان مدایم‌زاده  اظهار کرد: در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم ما در اصفهان مقابل شهرداری سیرجان 3 بر 1 نتیجه را واگذار کرد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند، افزود: تیم سیرجان با این برد فعلاً صدر جدول است و باید اذعان کنم تیم قدرتمند و خوبی است چراکه بازیکنانی ملی‌پوش از رده جوانان را در اختیار دارد.

این سرمربی تصریح کرد: نیمه اول یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم به دلیل شروع یک جنگ روانی از روی نیمکت تیم سیرجان و انتقال آن به زمین، تمرکز تیم ما به خصوص در خط دفاعی به هم‌ریخت و همین باعث شد در دقایق آخر بازی (87 و 90) دو گل پشت سر هم بخوریم.

وی ادامه داد: تیم سیرجان آمده بود تا یک برد پرگل در برابر تیم ما به دست آورد اما بازیکنانمان این‌قدر خوب بازی کردند که این تیم به هدفش نرسید و آن جنگ روانی را به وجود آوردند.

مدایم‌زاده اظهار داشت: از بازیکنان بسیار راضی هستم زیرا با اینکه دو بازیکن مؤثرمان را به علت محرومیت در اختیار نداشتیم؛ خیلی خوب ظاهر شدند؛ حتی سه، چهار موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردند که متأسفانه به ثمر نرسید.

وی خاطرنشان کرد: جمعه همین هفته با پالایش گاز ایلام بازی داریم که در رده چهارم جدول رده‌بندی بوده و مطمئناً تیم خوبی است که توانسته امتیاز بگیرد و در اینجای جدول باشد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: با مسابقه برابر تیم ایلام، نیم‌فصل اول تمام می‌شود؛ امیدوارم با کسب سه امتیاز این بازی جایگاهمان را در جدول ارتقا دهیم و دور برگشت را باروحیه بالا شروع کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار