اصفهان؛

بازی با رقبا در نیم‌فصل دوم حکم 6 امتیاز را دارد

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان نجف‌آباد گفت: در نیم‌فصل دوم بازی با رقبا که تعیین‌کننده قهرمانی است، برای ما حکم 6 امتیاز را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،سمیه شهبازی  اظهار کرد: نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر را با امتیاز 23 در حالی به پایان رساندیم که هم‌امتیاز با تیم شهرداری سیرجان اما با تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم، در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار داریم.

وی افزود: در ابتدای فصل 12 تیم شرکت داشتند اما رفته‌رفته این تعداد با انصراف دو تیم کاهش یافت و به 10 تیم رسید؛ به عنوان مثال استقلال تهران که می‌توانست برای رقبای ما حریف سختی باشد، کناره‌گیری کرد و ادامه نداد؛ بازیکنانش نیز در تیم‌های دیگر برای فصل بعد پخش شده‌اند، قطعا با این شرایط کار ما هم سخت‌تر می‌شود.

این سرمربی تصریح کرد: اگر به نتایج ما دقت کنید؛ در کل مسابقات به جز دو گلی که از روی نقطه پنالتی در جریان دو بازی دریافت کردیم، گلی نخورده‌ایم؛ حتی با بررسی صورت گرفته در پایان نیم‌فصل اول بهترین پاسور، بهترین خط دفاعی و دروازه‌بان، همچنین خانم‌گل به تیم ما تعلق دارد.

وی ادامه داد: پس از تیم سیرجان از نظر تعداد گل زده بهترین تیم شناخته شده‌ایم، همه این‌ها نشان می‌دهد تیم ما خوب کار کرده؛ کمااینکه من هنوز داوری را در عقب ماندن تیمم از قهرمانی در نیم‌فصل اول تأثیرگذار می‌دانم.

شهبازی با بیان اینکه از دهم دی ماه جاری نیم‌فصل دوم آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: اگر برای باشگاه امکان داشته باشد برای فصل بعد در یک یا دو پست نفراتی به تیم اضافه می‌کنیم اما بازیکنان آسیب‌دیده‌مان که سال قبل با مصدومیت مواجه بودند و هم‌اکنون بهبود یافته‌اند، قطعا در نیم‌فصل دوم به ما می‌پیوندند.

وی اظهار داشت: در فصل بعد همانند نیم‌فصل اول هر مسابقه را برای قهرمانی بازی می‌کنیم چراکه هر بازی با فینال برایمان یکی است؛ در واقع باید بگویم بازی با رقبا که تعیین‌کننده قهرمانی است از نظر حساسیت مسابقه برای ما حکم 6 امتیاز را دارد نه فقط سه امتیاز.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار