اصفهان؛

امیدوارم داوران با دقت بیشتری بازی های تبم ما را قضاوت کنند

بازیکن تیم فوتبال بانوان آینده سازان اصفهان گفت: تلاش می کنم تا امسال هم جزء سوال نظرسنجی برنامه 90 قرار بگیرم.

الهام فرهمند بازیکن تیم فوتبال بانوان آینده سازان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص شرایط امسال تیمش در لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: به دلیل مشکلات مالی که داشتیم، قرار بود که امسال تیم آینده سازان در لیگ برتر فوتبال بانوان شرکت نکند، ولی طی جلسه ایی که ما بازیکنان و آقای موحدی مدیرعامل تیم با رئیس هیات فوتبال استان اصفهان داشتیم، آقای هراتبان قول حمایت کامل از تیم را دادند و تیم آینده سازان در فصل جدید شرکت کرد و
از هفت هقته گذشته، تیم ما 6 برد و 1 مساوی کسب کرده و با 19 امتیاز صدرنشین لیگ هستیم.
فرهمند با اشاره به دیدار معوقه از هفته چهارم آینده سازان در مقابل شهرداری سیرجان، از داوری این دیدار انتقاد کرد و گفت: متاسفانه داوری این دیدار خیلی ضعیف بود، هر خطایی که بازیکنان تیم سیرجان روی بازیکنان ما مرتکب می شدند، خانم داور خطا نمی گرفتند و حتی 50 50 ها را هم به سود تیم حریف سوت می زدند. خانم داور، دقیقه 70 بازی، مربی تیم ما را اخراج کردند بعد از اخراج حتی اجازه حضور مربی پشت فنس ها را هم ندادند و گفتند از روی سکوها ادامه بازی را دنبال کنید.
بازیکن تیم فوتبال بانوان آینده سازان در خصوص اخراج فروغ موری بازیکن این تیم هم اظهار داشت: متاسفانه فیلمبرداری نداشتیم، ولی عکس هایش موجود است، بازیکن تبم ما در زمین حریف دو تکل زده، هر دو تکل از بقل زده شده که هیچکدام به پای بازیکن حریف برخوردی نداشته، متاسفانه خانم داور دو کارت زرد پیاپی را به بازیکن ما نشان می دهد و او را از زمین اخراج می کند.
وقتی داور می داند بازیکن یک کارت زرد دارد، روی خطای دوم سخت گیری نمی کند و حداقل یک تذکر جدی می دهد، متاسفانه خانم داور این کار را نکرد و بازیکن ما را از زمین مسابقه اخراج کرد.
هافبک تبم فوتبال بانوان آینده سازان که آندرآ پیرلو را الگوی خود در فوتبال می داند، در خصوص عملکرد خودش در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: من تا الان که 7 هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان گذشته، 1 گل زدم و 8 پاس گل دادم. به دلیل تعقیراتی که سرمربی در سیستم تیم به وجود آورده، در ابن فصل پیشتر از اینکه در کار های هجومی شرکت کنم، نقش تدافعی دارم، و به همین دلیل است که گل های زده ام کم است.
فرهمند در پایان، در خصوص گل فصل قبل خود به شهرداری بم، که سومین گل برتر ماه، از نظر بینندگان برنامه 90 انتخاب شد، گفت: من از شب قبل در جریان بودم که قرار است این گل در برنامه 90 پخش شود، چون فیلمش را برای مربی تیم ما فرستاده بودند، اما واقعاً فکر نمی‌کردم که گل من را در لیست نامزدهای بهترین گل دو ماه اخیر و در کنار گل‌های آقایان قرار داده باشند و وقتی نظرسنجی را دیدم شدیداً سورپرایز شدم. جا دارد از آقای فردوسی پور تشکر کنم که با نگاه های ریز بینانه، لیگ برتر فوتبال بانوان را زیر نظر دارند. با اینکه تعداد گل هایم در ابن فصل بسیار کم است، ولی تلاش می کنم تا دوباره جزء نظرسنجی برنامه 90 قرار بگیرم.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار