یاسوج ؛

سه بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند

نایب رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه بانوی این استان به نام های ناهید علیزاده، بیتا طاهری پور و سحر سروش نژاد به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان رده سنی زیر 14 سال دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ اقدس نوربخش  افزود: دومین اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان رده سنی زیر 14 سال از سوم تا هفتم بهمن امسال در تهران برگزار می شود.

وی بدون اشاره به زمان، بیان کرد: این سه بانوی ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد در نخستین اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان رده سنی زیر 14 سال که در تهران برگزار شد نیز حضوری رضایت بخش داشتند.

نوربخش اظهار کرد: چنین امری موجب شد که این سه بانوی ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد به دومین اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان رده سنی زیر 14 سال نیز دعوت شده و در آن حضور یابند.

وی هدف از برگزاری این اردو را شناسایی افراد برتر تیم ملی فوتبال بانوان رده سنی زیر 14 سال برای رقابت های قهرمانی بانوان آسیا اعلام کرد.

نوربخش عنوان کرد: امید است این سه بانوی ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد با درخشش در این اردو در ترکیب تیم ملی فوتبال بانوان رده سنی زیر 14 سال قرار گرفته و حضور داشته باشند.

بیش از 24 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.


انتهای پیام /ی
برچسب ها: بانو ، اردو ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.