اصفهان؛

داربی جذابی در پیش رو داریم

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در خصوص بازی تیمش مقابل آینده سازان گفت: مطمئن هستم بازی تماشاگر پسند و زیبایی را روز جمعه بین دو تیم شاهد خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در خصوص داربی فوتبال بانوان اصفهان گفت: ما نقاط ضعف و قوت خود در نیم فصل را پیدا کردیم و روی آنها کار کردیم و نقاط ضعف خود را پوشش داده ایم. از سوی دیگر تیم آینده سازان تیم خوبی است و از نظر فنی بازی خوبی را ارایه می دهد و ما هم امیدواریم که بازی از سطح بالایی برخوردار باشد.

وی در خصوص وضعیت مصدومان این تیم گفت: تنها نگرانی من برای این بازی بازیکنان مصدوم تیم هستند. اکنون 5 بازیکن مصدوم داریم و امیدواریم بتوانیم از این بازیکنان در ترکیب تیم استفاده کنیم. افروز کربکندی، سمیرا رستمی، فروزان محققیان، رها یزدانی و مژگان قریشوند پنج بازیکن مصدوم ما هستند که امیدواریم بتوانند تیم راه همراهی نمایند.

مدایم زاده افزود: یکی دیگر از نگرانی های ما از دست دادن الهام انصاری است. الهام یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما بود که نمی توانیم به راحتی جای آن را پر کنیم. البته مهاجم تیم استقلال خوزستان را به خدمت گرفتیم هر چند که جای خالی الهام انصاری به شدت در تیم ما احساس می شود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در پایان خاطر نشان کرد: ما برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت.

لازم به ذکر است داربی فوتبال بانوان اصفهان ذوب‌آهن - آینده سازان روز جمعه در ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر آغاز می شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار