اصفهان؛

دربی را باختیم اما از بازیکنان رضایت دارم

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: با وجودی که دربی را باختیم اما از عملکرد بازیکنان در این دیدار تیمم رضایت دارم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مژگان مدایم‌زاده دیروزپس از پایان بازی تیم‌های آینده‌سازان و ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار زیبایی بود و بازیکنان ما فوق العاده عمل کردند.

وی افزود: تیم آینده‌سازان بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و تنها تیمی هستیم که توانستیم در یک بازی، دو گل به این تیم بزنیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن با ابراز رضایت نسبت به عملکرد تیمش یادآور شد: با اینکه باختیم اما از عملکرد تیم رضایت داریم زیرا آنچه از بازیکنان خواسته بودیم را اجرا کردند.

وی ادامه داد: گل اول روی مصدومیت دروازه‌بان بود و و گل دوم و سوم را نیز با فاصله کم خوردیم و بازیکنان ما در اصل غافلگیر شدند.

مدایم‌زاده تصریح کرد: افروز کربکندی دروازه‌بان تیم مامصدوم بود و با رفع مصدومیت به بازی آمد اما در حین بازی دوباره صدوم شد اما هر دو دروازه بان ما خوب عمل کردند.

این مربی در خصوص اعتراضش به عملکرد داوری بیان داشت: گل چهارم را تیم آینده‌سازان در موقعیت آفساید به ثمر رسید اما ممکن است من اشتباه کرده باشم، البته داور هم اشتباه می‌کند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه بیان داشت: اگر به تماشاگران اجازه بدهند که به ورزشگاه بیایند، جایگاه فوتبال بانوان بهتر می‌شود.

مدایم‌زاده تأکید کرد: حضور خبرنگاران و عکاسان در این دیدار اتفاق مهمی بود و ادامه این روند به موفقیت ورزش بانوان کمک می‌کند.

در دربی فوتبال بانوان استان اصفهان که در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد، تیم آینده‌سازان با نتیجه چهار بر دو برابر تیم ذوب‌آهن به برتری رسید.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در صحنه‌ای به داوری اعتراض داشت و می‌خواست بازیکنانش را از زمین بیرون بکشد اما پس از چند دقیقه توقف، بازی از سر گرفته شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.