اردبیل؛

کسب رتبه اول کشوری اردبیل در برگزاری کارگروه دولت و بخش خصوصی

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: این استان در تعداد برگزاری جلسه گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی٬ رتبه اول را در سطح کشور دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین پیرموذن در سی و‌هشتمین جلسه گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: خارج کردن ماشین آلات صنعتی از لیست ارز مبادله ای توسط بانک مرکزی تصمیم نادرستی است که می‌تواند به اقتصاد استان ضربه وارد کند.

وی با اشاره به اینکه بانک‌های استان باید به صنعتگران کمک کنند افزود: نامه‌ بانک‌ها در زمینه پیگیری اختصاص این ارز به صنعت‌گران استان به بانک مرکزی و پیگیری نماینده‌های استان می‌تواند مفید واقع شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت : تفاسیر زیادی در زمینه بخش‌نامه‌های کمیته تسهیل وجود داشت که سعی داریم تا یک ماه آینده این موانع رفع شود.

پیرموذن تصریح کرد: معیار پرداخت تسهیلات جدید به متقاضیان بدهی‌های قبلی آنها نیست و تسهیلات ده میلیارد ریالی باید طبق بخش‌نامه توسط بانک‌ها به صنعت‌گران و تولیدکننده‌ها پرداخت شود.

وی اظهار داشت: بانک‌ها دفترچه‌های شهرک‌های صنعتی را باید به عنوان وثیقه قبول کنند و پرداخت تسهیلات جدید را منوط به پرداخت بدهی واحد‌های صنعتی به بانک‌ها قرار ندهند.

ریس اتاق بازرگانی با اشاره به اینکه در بحث مالیات تمامی فشار‌ها بر دوش تولیدکننده‌ها است٬ گفت: مالیات باید از تمامی بخش‌های اقتصادی در کشور دریافت شود تا فضای رقابتی از بین نرود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، کسب ، رتبه ، اول ، کارگروه ، دولت ، بخش ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.