اردبیل؛

هنرمندان اردبیلی در جشنواره جهانی هنر مقاومت خوش درخشیدند

مسوول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل گفت: 11 تن از هنرمندان استان اردبیل در چهارمین جشنواره جهانی هنر مقاومت خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت مجرد افزود: در چهارمین جشنواره جهانی هنر مقاومت 11 هنرمند اردبیلی در سه بخش نقاشی، کاریکاتور و پوستر موفق به حضور در بخش نهایی و نمایشگاه شدند.

وی افزود: چهار هزار و 362 اثر از 71 کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که به ترتیب یکهزار و 406 اثر مربوط به هنرمندان بین المللی و 2 هزار و 956 اثر مربوط به هنرمندان داخلی است.

مسوول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان بیان کرد: در این جشنواره در بخش نقاشی: اکبر یعقوبی، بهزاد محبی، فریدون حسن خانی، قادر منصوری، رضا جماعتی، سیامک پاینده و آرام علایی اردبیلی و در بخش کاریکاتور رسول حاجی زاده، شهرام رضایی، سهراب خیری و در بخش پوستر حجت مجرد هنرمندان اردبیلی هستند که موفق به حضور در بخش نهایی و نمایشگاه این جشنواره شدند.

مجرد گفت: چهارمین جشنواره جهانی هنر مقاومت به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در تهران برگزار و نمایشگاه این دوره از جشنواره روز شنبه بیستم آذرماه در مرکز فرهنگی - هنری صبا تهران افتتاح شد.

مسوول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل افزود: چهارمین جشنواره جهانی هنر مقاومت در بخش های نقاشی به دبیری غلامعلی طاهری، طرح های حجمی به دبیری طاهر شیخ الحکمایی، کارتون و کاریکاتور به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبایی و پوستر به دبیری مصطفی گودرزی و دبیرکلی حبیب الله صادقی برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.