اردبیل؛

460 دستگاه تاکسی جدید جایگزین تاکسی های فرسوده

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل گفت: در 6 ماهه نخست امسال تعداد 460 دستگاه تاکسی جدید جایگزین تاکسی های فرسوده در اردبیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رحیم سعیدی گفت: در پی آغاز طرح نوسازی تاکسی های فرسوده، از 726 دستگاه تاکسی فرسوده ناوگان تاکسیرانی اردبیل تا به امروز تعداد 460 دستگاه تاکسی جدید در کمتر از 6 ماه جایگزین تاکسی فرسوده شده و تحویل ثبت نام کنندگان شده است و مابقی نیز در مرحله انجام اقدامات نوسازی قرار دارد.

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل تصریح کرد: بیش از 90 درصد حائزین شرایط دریافت خودرو جدید تاکسی در اردبیل ثبت نام کرده اند و تا به امروز اعتباری بالغ بر 92 میلیارد ریال در قالب وام بانکی به امر نوسازی ناوگان تاکسیرانی اردبیل از طریق بانک های مذکور پرداخت شده است.

سعیدی افزود: برگزاری دو دوره آموزشی جهت آموزش رانندگان تاکسی با حضور نزدیک به دو هزار نفر از تاکسیرانان در کنار سایر کارهای فرهنگی و انجام تبلیغات محیطی در مناسبات و مراسم های مختلف از دیگر اقدامات سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل در نمیه نخست سال 95 بوده است.

وی بحث ساماندهی رانندگان خطی و گردشی و همچنین رانندگان کمکی تاکسی را از جمله برنامه های اولویت دار سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل برشمرد و افزود: در نیمه نخست سال 95 با صدور 353 پروانه تاکسیرانی برای مالکان خطی، 683 پروانه تاکسیرانی برای رانندگان گردشی و همچنین صدور 151 پروانه تاکسیرانی برای رانندگان کمکی خطی و 354 پروانه تاکسیرانی برای رانندگان کمکی گردشی، نسبت به امر مهم و تاثیرگذار ساماندهی رانندگان تاکسی اقدام کردیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.