اردبیل؛

کاهش میزان جرایم سرقت در شهرستان خلخال

بخشدار مرکزی خلخال از کاهش میزان جرائم سرقت در سال جاری نسبت به سال گذشته در هرستان خلخال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد قنبری به کاهش میزان جرایم سرقت در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: افزایش ایمنی مربوط به سرقت در واحدهای تجاری شهر خلخال از جمله نصب دوربین های مدار بسته در بازارهای سرپوشیده و جواهر فروشی ها مانع از دست زدن افراد مجرم به سرقت خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و آگاهی دهی به مردم از نحوه سرقت سارقان حرفه ای خواستار برگزاری دوره های آموزشی برای بازاریان و اقشار مختلف در معرض خطر سرقت برای پیشگیری از افزایش جرایم سرقت در این شهرستان شد.

قنبری با اشاره به اینکه اعتیاد عامل اصلی وقوع سرقت در خلخال است افزود: افراد معتاد برای تامین تهیه و مصرف مواد مخدر مورد نیاز و روزانه خود دست به ارتکاب هر گونه جرمی از جمله سرقت از منازل و یا واحدهای تجاری در این شهرستان می زنند.

وی افزود: برای رسیدن به جامعه ای عاری از اعتیاد و سرقت نیازمند همکاری همه مسوولان سازمان ها و ارگان ها به ویژه مردم با ماموران انتظامی بوده و انتظار می رود با افزایش همکاری همه جانبه مردم در این زمینه شاهد ریشه کنی اعتیاد و جرایم مربوط به سرقت در خلخال در آینده باشیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، میزان ، سرقت ، خلخال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.