مشهد؛

گشت زنی 120 تیم پلیس راه در جاده های خراسان رضوی

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: 120 گروه پلیس راه، تا پایان ماه صفر در جاده ها و محورهای ارتباطی این استان گشت زنی خواهند کرد.

گشت زنی 120 تیم پلیس راه در جاده های خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هادی امیدوار افزود: این نیروهای گشتی به منظور تسهیل ترافیک و تامین امنیت زائران پیاده در جاده های استان فعال هستند و از فردا 10 گروه دیگر نیز به این تعداد افزوده می شود.
وی با اشاره به آماده باش کامل نیروهای پلیس راه در ایام پایانی صفر گفت: هم اکنون تعداد 70 کاروان از زائران پیاده در مسیرهای مختلف استان به سمت مشهد در حرکت هستند که بیشترین حجم آن از مسیرهای چناران، فریمان و ملک آباد به سمت مشهد راهپیمایی می کنند.
رئیس پلیس راه خراسان رضوی افزود: با توجه به افزایش ترافیک و به منظور کاهش حوادث احتمالی از روز گذشته سرعت مجاز برای خودروهای سواری در بزرگراه شهید شوشتری (ورودی مشهد از سمت نیشابور) از 120 کیلومتر به 100 کیلومتر در ساعت کاهش یافته است.
امیدوار با اشاره به ممنوعیت تردد موتورسیکلت و وسایل نقلیه سنگین در جاده های اصلی استان، به جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از روز گذشته تا دهم آذر گفت: با توجه به حرکت زائران پیاده از جاده قدیم مشهد- ملک آباد رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه از ششم تا نهم آذرماه در این مسیر نیز ممنوع و بزرگراه شهید شوشتری جایگزین آن شده است.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار