مسئولان فرهنگی توجه ویژه ای به تجلیل از فعالان موفق قرآنی داشته باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: تجلیل از افراد موفق در حوزه فعالیت های قرآنی، اقدامی موثر در ترویج فرهنگ متعالی قرآن در کشور و استان است

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز شنبه در جلسه شورای گسترش فعالیت های قرآنی آذربایجان غربی افزود: هفته قرآن و عترت فرصت مناسبی است که از فعالان به ویژه مدیران موفق قرآنی در استان تجلیل شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: تجلیل از افراد موفق در حوزه فعالیت های قرآنی، اقدامی موثر در ترویج فرهنگ متعالی قرآن در کشور و استان است که با استفاده از برنامه های هفته قرآن و عترت می توان، این کار را به خوبی انجام داد.


وی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی انس بیشتری با قرآن کریم داشته باشند که در این صورت، اقدامات آنها نیز در راستای خدمت به مردم، بیش از پیش در راستای این آموزه ها خواهد بود و اجر بسیاری خواهد داشت.
وی اظهار کرد: برگزاری هفته قرآن و عترت، اقدام پسندیده ای است که مسئولان کشوری و استانی به آن اهتمام کرده اند و می تواند گامی بلند در راستای اجرای برنامه های ماندگار در این بخش باشد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.