امام جمعه ارومیه؛

ترامپ رییس جمهور آمریکا معرف فساد اخلاقی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ترامپ و کلینتون به معنای واقعی باعث خجالت بشریت و معرف فساد اخلاقی در این دنیا هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت‌الاسلام قریشی در نماز جمعه این هفته گفت: نماز موجب رحمت و آرامش الهی است و کسانی که به این امر الهی توجه ویژه‌ای دارند از جایگاه و مقام بالای در نزد پروردگار متعال برخوردارند.  
امام جمعه ارومیه اذعان داشت: خانواده در اسلام از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بایستی پدر و مادر بر وظایفی که بر عهده آنها گذاشته شده به نحو احسن انجام دهند و دوستی و اتحاد بین اعضای خانواده را حفظ کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: انتخابات آمریکا در شرایطی برگزار شد که اصول اخلاقی توسط هیچ یک از کاندیداها رعایت نشد و دیدیم کسی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شد که معرف در فساد اخلاقی است.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: انتخاب هر کدام از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا تاثیری بر سیاست آن کشوربا جمهوری‌اسلامی ایران را ندارد چرا که هر کدام از کاندیداها بر محور دوستی با رژیم غاصب صهیونیسم تاکید دارند.
وی با اشاره به تجمع عظیم اربعین حسینی گفت حضور در این راهپیمایی ثواب است و هر قدم در زیارت اربعین به بیان ائمه هزارحسنه دارد و افرادی که فرصت حضور در این مسیر را دارند باید از فرصت موجود برای بهره گیری از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.