ارومیه؛

نشست هم اندیشی نخبگان و فعالان قرآنی ارومیه با فرمانده سپاه شهدا

امام جمعه ارومیه در نشست هم اندیشی نخبگان و فعالان قرآنی ارومیه با فرمانده سپاه شهدای استان گفت : امام راحل و رهبر معظم انقلاب بسیار بر تاثیرات قرآن کریم بر زندگی انسان ها تاکید کرده اند و تعالی انسان ها و بروز موفقیت های چشمگیر را مرهون قرآن مجید و تعالیم آن دانسته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین قریشی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع قاریان قرآن کریم نیز اشاره کرد و افزود : ایشان تاکید کردند که در اوضاع نا بسامان فرهنگی و اعتقادی دنیا ، قرآن مجید بهترین پناهگاه انسان هاست و باید با الهام از فرمایشات ایشان بر نشر قرآن کریم در جامعه تلاش کنیم .

امام جمعه ارومیه گفت : آذربایجان غربی و ارومیه به عنوان استان و شهری قرآنی در کشور مطرح است و باید این فرصت را مغتنم شمرده و در کنار گسترش کلام وحی ، زمینه برگزاری جلسات تفسیر نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و در یک کلام آموزه های قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را در متن جامعه میسر کنیم.

سردار خرم فرمانده سپاه شهدای استان هم در این نشست فعالان قرآنی را پاسداران فکری حریم انقلاب عنوان کرد و گفت : استادان ، حافظان و قاریان قرآن کریم به برکت قرآن ، افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و توانسته اند با تلاش خود زمینه ارتقاء شاخص های فرهنگی استان را فراهم کنند.

حجت الاسلام جوانبخت مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی هم در این جلسه گزارشی از فعالیت های قرآنی این نهاد ارائه کرد .

در پایان این جلسه از فعالان قرآنی ارومیه قدر دانی شد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.