بخشی از محور حیدرآباد_نقده زیر بار ترافیک می‌رود

سرپرست راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات آسفالت چهار کیلومتر از محور حیدرآباد_نقده در مرحله پایانی است و به زودی این بخش زیربارترافیک می‌رود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازدید از عملیات احداث محور حیدرآباد_نقده، گفت: عملیات آسفالت چهار کیلومتر از محور حیدرآباد_نقده در دست انجام است و به زودی این بخش زیربارترافیک می‌رود.

رسول عطائی  اظهار داشت: با بهره‌برداری از ۴ کیلومتر از محور حیدرآباد_نقده، در مجموع ۱۲ کیلومتر از محور به اتمام رسیده و زیربارترافیک رفته است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی در ۸ کیلومتر از محور حیدرآباد_نقده در دست انجام است و با تخصیص اعتبارات لازم تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری کاما از این محور خواهیم بود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طول کل مسیر حیدرآباد_نقده حدود ۲۰ کیلومتر بوده و با توسعه این محور شاهد سهولت تردد و راحتی دسترسی به پایانه‌های مرزی از جمله مرز تمرچین خواهیم بود.

عطائی افزود: ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌های دسترسی به پایانه‌های مرزی در کنار تکمیل طرح‌های راهسازی در رأس برنامه‌های اجرایی مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: باید به این مساله توجه کرد که آسفالت و توسعه راه‌های ارتباطی یکی از شاخص‌های توسعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.