ديدار نوروزی استاندار آذربایجان‌غربی با نماینده ولی فقیه

استاندار آذربایجان‌غربی در نخستین روزهای سال جدید، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی در نخستین روزهای سال جدید، در دیدار با با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با اشاره به روند رو به رشد شاخص ها در حوزه های مختلف استان و اقدامات دولت مردمی سیزدهم در حل مشکلات مردم، گزارشی از اقدامات دولت در آذربایجان‌غربی در یک سال گذشته ارائه کرد.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی مقام معظم رهبری، گفت: دولت مردمی سیزدهم نگاه ویژه ای به نقش و مشارکت مردم در عرصه های مختلف دارد و در استان نیز تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای تحقق  شعار سال بسیج می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار از نگرش وسیع، تلاش های شبانه روزی و جهادی استاندار آذربایجان‌غربی و مجموعه مدیریتی دولت در استان برای پیشرفت و آبادانی، قدردانی کرد.

پس از این دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با همراهی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه به دیدار با آیت الله سیدعلی اکبر قریشی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری،  خانواده شهید اکبر خواجه محمدلو  و جانباز ۷۰ درصد حیدر معصومی اول رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.