شگفتی سازی شهرداری ارومیه با صعود به نیمه‌نهایی

تیم والیبال شهرداری ارومیه با حذف تیم دوم جدول راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که از ابتدای دور برگشت لیگ برتر مردان روند رو به رشدی را تجربه کرده است، شب گذشته در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست و حذف طبیعت اسلامشهر شد تا شگفتی‌سازی خود در این رقابت‌ها را با حذف تیم دوم جدول تکمیل کند.

درآخرین دیدار این مرحله دو تیم طبیعت و شهرداری ارومیه که از نظر برد یک بر یک برابر بودند، برای سومین بار به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده ارومیه با شکست سه بر صفر حریف به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد و حریف شهداب یزد شد.

تیم شهرداری ارومیه در ست نخست ۲۵ بر ۲۲ به سود شهرداری ارومیه به پایان رسید و در ست دوم نیز تیم ارومیه هشت امتیاز اختلاف را به برد ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی تبدیل کرد.
در ست سوم نیز طبیعت برای فرار از شکست تلاش بسیار زیادی کرد اما در نهایت این ست نیز ۲۵ بر ۱۹ به سود شهرداری ارومیه شد تا این تیم سه بر صفر فاتح این مسابقه حساس شود و سند صعودش به مرحله بعد تایید شود.

بدین ترتیب تیم والیبال شهرداری ارومیه که از ابتدای دور برگشت لیگ برتر مردان روند رو به رشدی را تجربه کرده بود، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست و حذف طبیعت اسلامشهر شد تا شگفتی‌سازی خود در این رقابت‌ها را با حذف تیم دوم جدول مرحله مقدماتی تکمیل کند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در بازی اول مرحله یک چهارم نهایی سه بر دو به پیروزی رسیده بود و در دومین دیدار این مرحله سه بر دو مغلوب شد تا کار به مسابقه سوم کشیده شود.

بدین ترتیب تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند تا برای کسب جام سی و هفتم لیگ برتر به مصاف هم بروند.

دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان روز‌های پنجم و هفتم فروردین سال ۱۴۰۳ پیگیری خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، تیم‌ها روز نهم فروردین به مصاف یکدیگر می‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.