نیان مشهد در مقابل شهرداری ارومیه زانو زد

تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم نیان الکترونیک مشهد را در ارومیه به زانو در آورد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه عصر امروز در حضور هزاران تماشاگر  با نتیجه سه بر ۲ تیم نیان الکترونیک مشهد را در ارومیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه شکست داد و ضمن صعود توانست با ۱۰ امتیاز خود، به رده یازدهم دست یابد.

در دیدار دو تیم‌  از هفته یازدهم، تیم شهرداری ارومیه موفق شد ست‌های دوم، سوم و پنجم را به سود خود به پایان ببرد و تیم نیان الکترونیک مشهد نیز ست‌های اول و چهارم را از آن خود کردند.

در ست نخست این دیدار، تیم میهمان بازی خوبی از خود نشان داد و در حالیکه فاصله زیادی بین ۲ تیم نیز وجود نداشت و بازی به نوعی بود که انگار شهرداری ارومیه شکست را در بدو پذیرفته است و در پایان این ست تیم میهمان با حساب ۲۵ بر ۱۸ پیروز میدان شد.

ست دوم این دیدار، حکایت دیگری داشت و شاگردان عبدالرضا علیزاده در شهرداری ارومیه به سبب تشویق تماشاگران با فاصله نسبتا خوب از تیم میهمان جلو افتادند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ این ست را از آن خود کردند.

در ست سوم، اما جو بازی به نوعی بود که گویی ست نهایی است و این ست خود یک دیدار کامل، دیدنی و جذاب به حساب آمد و در نهایت با تشویق تماشاگران پرذوق شهرداری ارومیه توانست این ست جذاب را با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ برای خود کند.

ست چهارم این دیدار، بازی تماشاگر پسند نبود و آن گونه که تماشاگران انتظار داشتند پیش نرفت و بازیکنان میزبان این بار با نتیجه ۲۱ بر ۲۵ بازی را واگذار کردند.
در ست پنجم این دیدار نیز شهرداری ارومیه بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت گویی برای برد وارد میدان شده و از همان ابتدا با دفاع‌های خوب و حملات زیبا، بازی را به دست گرفت و با فاصله زیادی، توانست ۱۵ بر ۹ به برتری دست یابد و میهمان را با یک امتیاز راهی مشهد کند.

با پایان یافتن این دیدار که یکی از بازی‌های طولانی این هفته به شمار می‌آمد موجب کسب ۲ امتیازی شهرداری ارومیه در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شد.

تیم نیان الکترونیک مشهد نیز با ۱۵ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.