انحلال تیم لیگ یکی والیبال ارومیه

تیم لیگ یکی «دورنالار» ارومیه باصدور بیانیه ای انحلال این تیم را اعلام کرد و به کادرفنی و بازیکنان اجازه داد تا با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شوند.

تیم لیگ یکی «دورنالار» ارومیه در بیانیه‌ای که از سوی این باشگاه منتشر شده، در صفحات شبکه های اجتماعی منتشر و اعلام کرد: در مسیر انحلال قرار گرفته و با توجه به وجود مشکلات تصمیم به انحلال و کنارکشیدن از لیگ دسته اول کرده است.

در بیانیه این باشگاه آمده است: تیم مردمی دورنالار ارومیه که در پایان نیم فصل نخست با ۹ برد و ۲ باخت در جایگاه دوم جدول لیگ دسته یک والیبال قرار گرفت، با وجود پیگیری‌های متوالی، مستمر و متعدد از تمامی مسوولان و نمایندگان مجلس، به دلیل بی توجهی و عدم حمایت و عدم پیگیری موانع و مشکلات، تصمیم به کنار کشیدن از این لیگ گرفت.

در ادامه این بیانیه اظهار شده است: مسوولان دورنالار از کادرفنی و بازیکنان، هواداران و عاشقان، جامعه والیبال و مردم ارومیه به دلیل اتخاذ این تصمیم عذرخواهی میکند؛ مسوولان تیم تمام سعی و تلاش خود را انجام دادند تا حتی با دریافت وعده نیز به کار خود ادامه دهند، ولی این اتفاق نیز متاسفانه رخ نداد.

باشگاه دورنالار در ادامه این بیانیه با تاکید براینکه که کادرفنی و بازیکنان اجازه دارند با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شوند اضافه کرده است: روز شنبه نامه رسمی انحلال تیم مردمی دورنالار برای آزادسازی کادرفنی و بازیکنان به فدراسیون والیبال ارسال خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان روز گذشته سرمربی این باشگاه در گفتگوی رادیویی ضمن انتقاد از عدم حمایت مسدولان از این تیم مردمی انحلال این تیم را رسانه ای کرد.

باشگاه دورنالار ارومیه در لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور با ۹ برد و ۲ باخت از ۱۱ دیدار نیم فصل اول خود، بعد از رازین پلیمر که با ۱۱ برد و بدون باخت در رده نخست است، در رده دوم گروه ۲ قرار گرفته است.

باشگاه دورنالار ارومیه یک باشگاه خصوصی است و طبق قانون باید منابع آن از طریق صاحبان و مالکان باشگاه تامین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.