بُرد تیم والیبال شهرداری ارومیه/صعود و سقوط در یک بازی

تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم بالای جدولی شهداب یزد را بُرد و یک پله صعود و رقیبش یک پله سقوط کرد.

از سری رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، تیم والیبال شهرداری ارومیه در ادامه دیدار‌های خانگی خود با حضور بیش از پنج هزار تماشاگر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه مقابل شهداب یزد خوب ظاهر شد و با نتیجه سه بر ۲ این تیم بالای جدولی را از پیش رو برداشت.

در این دیدار، ۲ تیم پا به پای هم پیش رفتند، ولی این تیم شهرداری ارومیه بود که در دست پنجم قوی ظاهر شد و برد خوبی را مقابل میهمان خود تجربه کرد.

دو تیم در دست های اول و دوم با نتیجه مشابه ۲۶ بر ۲۴ در مقابل هم پیروز شدند تا نتیجه در ست شماری یک بر یک پیش رود و در دست سوم بخت با تیم شهداب یزد یار بود تیم شهرداری را برد.

اما در دست چهارم در حالی که شهداب به دنبال برد کل بازی بود، شهرداری ارومیه با همراهی تماشاگران به خوبی بازی کرد و با ایجاد اختلاف مناسب در پایان با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز میدان شد.

دست پنجم نیز با برتری شهرداری ارومیه همراه بود و این تیم توانست با نتیجه ۱۵ بر۱۰ برنده شود و کل بازی را با نتیجه سه بر ۲ به نفع خود تمام کند.

شهرداری ارومیه با این برد، پنجمین پیروزی خود را کسب کرد و با یک رده صعود به رده یازدهم لیگ برتر رسید؛ شهداب یزد نیز با این باخت یک رده سقوط کرد و در رده چهارم ایستاد.

شهرداری ارومیه در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر، هفته آینده میهمان پیکان تهران خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.