تمجید سایت AFC از قدرت روحی و روانی تیم ملی جوانان ایران

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با تمجید از تیم ملی جوانان کشورمان قدرت روحی و روانی آنها را ستود.

در ادامه رقابت های قهرمانی آسیا ، تیم ملی زیر 19 سال کشورمان روز پنجشنبه با کسب برتری یک بر صفر مقابل یمن و به لطف پیروزی 3-0 ژاپن مقابل قطر موفق شد جواز حضور در مرحله حذفی این رقابت ها را به دست آورد.
پس از موفقیت کشورمان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا توان روحی و روانی بازیکنان جوان کشورمان را ستود و نوشت ؛
ابوالفضل  رزاق پور (زننده گل پیروزی بخش ایران) و هم تیمی های او در تیم جمهوری اسلامی ایران شاید جوان باشند اما بلوغ و مهارت های روحی و روانی فراتر از سن و سالشان از خود نشان داده اند که حتی بازیکنان حرفه ای شاید نتوانند در طول بازی نشان دهند. 
ایران  پس از دو تساوی در برابر ژاپن و قطر،  در بازی با یمن خود را در وضعیتی حساس و احساسی دید، آنها باید منتظر نتیجه بازی دیگر گروه خود می نشستند تا ببینید آیا شانس صعود به دور حذفی را دارند یا نه که این می توانست باعث استرس و فشار روی بازیکنان این تیم در زمین مسابقه باشد. اما جوانان ایرانی  به خوبی از پس استرس و فشار برآمدند.
در ادامه این گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مصاحبه خود با رزاق پور را منتشر کرده که در این مصاحبه گلزن تیم ملی جوانان کشورمان موفقیت تیم را مرهون تمرکز بازیکنان روی بازی با یمن دانست.
رزاق پور گفت:
این بازی ،بازی بسیار مهمی برای ما بود، چون ما برای صعود به مرحله بعدی به برد احتیاج داشتیم. مربی تیم و همه بازیکنان به همدیگر قول پیروزی داده بودند.
همچنین خدا به تیم ما  کمک کرد  و ژاپن مقابل قطر پیروز شد (3-0). 
خوشبختانه، یکی از بهترین چیزهایی که  در تیم ما  وجود دارد این است که دچار استرس نمی شویم و ما فقط بر روی بازی تمرکز می کنیم. این چیزی است که مربی من می خواهد.
اگر ما به فکر بازی دیگر بین ژاپن و قطر بودیم ممکن بود در بازی امشب شکست بخوریم. ما فقط روی بازی خود در برابر یمن متمرکز بودیم. و پس از سوت پایان بازی از نتیجه ژاپن مقابل قطر مطلع شدیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار