پیروانی : برای قهرمانی آمده ایم

سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان در آستانه دیدار با عربستان در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا گفت برای کسب عنوان قهرمانی پا به این رقابت ها گذاشته است.

تیم ملی جوانان کشورمان امروز در دیداری بسیار حساس و سرنوشت ساز در نیمه نهایی قهرمانی آسیا زیر 19 سال به مصاف تیم ملی عربستان می‌رود.
در آستانه این مسابقه امیر حسین پیروانی، در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: زمانی که ما به اینجا آمدیم دو برنامه داشتیم ، اولین هدف و برنامه ما رفتن به جام جهانی و هدف دوم کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها بود.
پیروانی گفت :عربستان سعودی بازی ها را خیلی خوب شروع نکرد اما رفته رفته بهترشدند. من همه بازی های آنها را دیده ام. فوتبال این تیم همان فوتبال همیشگی عربستان سعودی است. آنها بسیار آسان و راحت بازی  می کنند، این تیم تاکتیک خاصی ندارد که  با آن تاکتیک ما را تحت فشار بگذارد. اما آنها می توانند هر تیمی را شکست دهند .
وی افزود: من جلسات زیادی با بازیکنان داشته ام و ما بازی های آنها را چند بار تماشا کرده ایم. ما در مورد نقاط مثبت و منفی عربستان صحبت کرده ایم.

اگر انگیزه بازیکنان ما به دلیل راهیابی به جام جهانی کاهش نیابد می توانیم پیروز شویم. آنها نباید فکر کنند بازی ها به پایان رسیده است، باید به این فکر کنند که این آخرین فرصت برای رفتن به فینال است. آنها چنین فرصت طلایی دوباره نخواهند داشت. اگر آنها در این مسابقه تمرکز داشته باشند و موقعیت خود را درک کنند ما می توانیم برنده شویم. 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار