فوتبال قهرمانی جوانان آسیا؛

آمادگی کامل جوانان کشورمان/ هراس ازبک ها از رویارویی با ایران

در آستانه دیدار حساس ایران و ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا سرمربیان دو تیم درباره این مسابقه به اظهار نظر پرداختند.

از مرحله یک چهارم نهایی  رقابت های فوتبال رده سنی زیر 19 سال  آسیا در بحرین روز دوشنبه  تیم ملی جمهوری اسلامی ایران مقابل ازبکستان به میدان خواهد رفت. 
ایران در صورت پیروزی در این مسابقه برای اولین بار پس از سال 2001 می تواند راهی رقابت های جام جهانی شود.
اما پیروانی ،سرمربی تیم ملی جوانان ایران  به بازیکنان خود گفته است به جای نگاه به گذشته  به آینده نگاه کنند. اودر این باره گفت: ما در مورد گذشته، یا در مورد سال گذشته یا دو ، سه سال پیش، فکر نمی کنیم.ما فقط در مورد امروز فکر می کنیم، ما یکی از بهترین تیم های حاضر در این رقابت ها هستیم و کاملا آماده اییم.
پیروانی افزود: شاید چهار، پنج یا شش سال پیش ما شانس رفتن به جام جهانی را داشتیم اما بدشانس بودیم، اما اکنون آماده هستیم و فقط به تاکتیک  و تکنیک های خوب و بازی جوانمردانه فکرمی کنیم.
ایران با دوم شدن در گروه C بعد از ژاپن به جمع  هشت تیم صعود کرد و در مقایسه با ازبک ها یک روز بیشتر استراحت کرده است ،با این حال، پیروانی باور ندارد که این استراحت به تیم او برتری خاصی بدهد.
او گفت :این برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا است و ما یک روز بیشتر استراحت داشتیم، اما این مسئله خیلی مهم نیست.
هنگامی که ما این مسابقات را شروع کردیم  خود را برای شش بازی و دو یا شاید سه روز استراحت آماده کردیم.پس  مسئله مهمی نیست. ما تمرینات خوبی داشتیم و برای بازی در برابر ازبکستان صد درصد آماده ایم.
جسور عبدالرحیموف، سرمربی تیم ازبکستان نیز گفت:
فردا ما در مقابل یکی از قوی ترین و بهترین تیم  های حاضردر این رقابت ها بازی خواهیم کرد.
ما می دانیم بازیکنان ایران از لحاظ بدنی قوی هستند و فوتبالی زیبا با تاکتیک های خوب از خود به نمایش گذاشته اند، بنابراین انتظار یک بازی دشوار و جالب را داریم.
عبدالرحیموف در دیدار روز گذشته خود مقابل چین به 9 بازیکن اصلی خود استراحت داد تا برای بازی مقابل ایران کاملا آماده باشند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار