رستگاری رزاق پور در 60 دقیقه

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبری را به عملکرد و مصاحبه ابوالفضل رزاق پور در دیدار تیم های زیر 19 سال ایران و قطر اختصاص داده است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا / رستگاری رزاق پور در 60 دقیقه به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا،‌ ابوالفضل رزاق پور مدافع تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در کمتر از 60 دقیقه از یک خرابکار به قهرمان تبدیل شد.  
دو تیم ایران و قطر در چهارچوب مسابقات زیر 19 سال آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید.

رزاق پور با اشتباهی که مرتکب شد، باعث شد تیم ملی ایران گل نخست را دریافت کند اما در نیمه دوم در حالی که کمتر از 60 دقیقه از اشتباهش می گذشت ،‌گلی تماشایی را به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند.

رزاق پور پس از این مسابقه بیان کرد : من پیش از همه مسابقات دعا می کنم که اگر مرتکب اشتباهی شدم، بتوانم آن را جبران و به تیم ملی کشورم کمک کنم. در این بازی نیز این چنین شد و پس از اشتباهی که مرتکب شدم از نور افکن هافبک تیم من خواستم که اگر مرا در فرصتی مناسب دید، حتما به من پاس دهد تا بتوانم با تمام قدرت شوت محکمی را به سمت دروازه حریف روانه کنم.
خدا را شکر این فرصت را به دست آوردم و موفق شدم به خوبی از آن استفاده کنم. ما تحت فشار نیستیم و در مورد تیم های دیگر ایران فکر نمی کنیم و فقط بر عملکرد تیم خودمان متمرکز هستیم."

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار