سرمربی تیم فوتبال ژاپن:در مقابل مهاجمان بلند قامت ایران خوب دفاع کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 19 سال ژاپن بیان کرد از اینکه مدافعانش در مقابل مهاجمان بلند قامت ایران عملکرد خوبی داشتند، ابراز خوشحالی کرد.

سرمربی ژاپن : در مقابل مهاجمان بلند قامت ایران خوب دفاع کردیمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم های فوتبال زیر 21 سال ایران و ژاپن به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 0 بر 0 مساوی به پایان رسید. در این بازی هر دو تیم موقعیت هایی را روی دروازه حریف خلق کردند اما هیچ کدام موفق به گلزنی نشدند و بازی 0 بر 0 به پایان رسید.

آتسوشی اوچیاما سرمربی تیم فوتبال ژاپن پس از این مسابقه بیان کرد: " پیش از شروع این دیدار نیز می دانستم که بازی سختی را در پیش داریم. ما در این بازی خوب پاسکاری کردیم اما در حملاتمان دقت و کیفیت لازم را نداشتیم و موفق نشدیم گلزنی کنیم. در نیمه دوم سعی کردیم که این وضعیت را درست کنیم اما باز هم موفق نشدیم دروازه ایران را باز کنیم. دفاع ما در مقابل مهاجمان بلند قامت ایران،‌عملکرد بسیار خوبی داشت. به طور کلی باید بگویم که بازی خوبی بود. البته به  3 امتیاز این بازی چشم داشتیم اما مساوی هم نتیجه بدی نیست."

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار