ترامپ: مردهای بد (مهاجران اسپانیایی زبان) را از آمریکا بیرون خواهم کرد

ترامپ در مناظره انتخاباتی بامداد روز پنجشنبه، در سخنانش از یک کلمه اسپانیایی برای مخاطب قرار دادن مهاجران اسپانیایی زبان در آمریکا استفاده کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب‌سایت "وکس"، در آخرین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا، هنگامی که از دونالد ترامپ – نامزد حزب جمهوری‌‍خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – درباره موضعش در مسئله مهاجرت پرسیده شد، وی بار دیگر سخنان تکراری‌اش را درباره ساختن یک دیوار در مرز مکزیک و جلوگیری از ورود مواد مخدر به خاک آمریکا به زبان آورد. وی گفت: "یکی از اولویت‌های من بیرون کردن سلطان‌های مواد مخدر از آمریکا خواهد بود." پس از آن وی از یک کلمه اسپانیایی برای مخاطب قرار دادن این افراد استفاده کرد.

وی گفت: "ما در آمریکا «مردهای بد» داریم که می‌خواهیم از کشور بیرونشان کنیم." استفاده از یک کلمه اسپانیایی برای مخاطب قرار دادن مهاجران اسپانیایی زبان در آمریکا، تعجب بسیاری را برانگیخت.

این نخستین باری نیست که ترامپ از کلمات اسپانیایی برای مخاطب قرار دادن مهاجران اسپانیایی زبان استفاده کرده است. او در سال 2015 در مصاحبه با یک شبکه رادیویی نیز چنین سخنی را بیان کرده بود.

ترامپ این نظرات را از آغاز کمپین انتخاباتی‌اش اظهار کرده است. وی پیشتر گفته بود مکزیک، خلافکاران و متجاوزان را به خاک آمریکا می‌فرستد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار