یاسوج؛

تلاش دشمن برای کمرنگ کردن ارزش های دینی

فرمانده سپاه فتح استان گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب با کمرنگ کردن ارزش های دینی درصدد تضعیف روحیه استکبارستیزی ملت ایران هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سردار یدالله بوعلی در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران هویت سپاه را احیای ارزش های انقلاب و دفاع از اسلام اعلام کرد و افزود: تمامی نقشه های استکبار برای تضعیف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه شده است.

وی بیان کرد: سپاه پس از جنگ تحمیلی در حوزه های فرهنگی، بصیرت افزایی، سیاسی، آموزشی، تربیتی و خدمت رسانی به محرومان ماموریت داشته و امروز نیز تلاش آن توجه و رسیدگی به مردم است.

بوعلی با بیان اینکه بسیج به فرمان امام راحل و به منظور حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است، اظهار کرد: این انقلاب به صورت خودجوش و با اراده مردم رقم خورد.

وی تشریفات را آفت دستگاه های اجرایی خواند و عنوان کرد: سپاه و بسیج با پیروی از ولی فقیه و حفظ اتحاد و همدلی همچنان از آمادگی کامل در برابر تهدیدهای دشمنان برخوردار هستند.

بوعلی توجه به مسائل فرهنگی را از سوی متولیان امر مهم دانست و ابراز داشت: نماز و قران روح همبستگی اسلامی را بین مردم و مسئولان اجرایی تقویت و پررنگ می کند.

وی افزود: استفاده از نیروهای توانمند و تلاش برای کارآمد کردن هر چه بهتر آنان از اولویت های کاری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد است و چنانچه فردی کارآمدی بالایی داشته باشد برای استفاده از آن کوتاهی نمی شود.

بوعلی با اشاره به ضرورت توجه مسئولان اجرایی به رفع مشکلات مردم، گفت: تکریم مردم و رضایت ارباب رجوع مهمترین اصل بوده و در صورتی که فرمانده ای غرق در مظاهر و مسائل تشریفاتی شود از مسیر انقلاب و دین خارج شده است.

امام جمعه گچساران نیز در این آیین، گفت: استکبار جهانی به دنبال تضعیف دین مبین اسلام و خشن معرفی کردن آن بین ملت های دیگر است.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی افزود: نقش سپاه پاسداران در تامین امنیت ملی و دفاع از ارزش های والای نظام و انقلاب بر هیچ فردی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه سپاه نقش برجسته ای در دفاع از منافع ملی دارد، بیان کرد: سپاه پاسداران در بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران به منظور حراست از دستاوردهای آن تاسیس شد.

حجازی اظهار کرد: امروز این نهاد مردمی پایدار و مقاوم اجازه تعرض به انقلاب و دستاوردهای آن را به هیچ دشمنی نخواهد داد.

وی خدمت صادقانه را اولویت مسئولان اجرایی دانست و عنوان کرد: هر جا صداقت و درستی سرلوحه عملکرد مدیران بوده موجب ارائه خدمات شایسته بیشتری شده است.

حجازی با بیان اینکه خمیرمایه تشکیل سپاه انگیزه اعتقادی بود، ابراز داشت: سپاه مایه امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در این آیین با تقدیر از خدمات سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران سرهنگ سید علی اصغر نورایی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان معرفی شد.

سرهنگ جهانگیر انصاری از این پس جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.