یاسوج؛

ارائه مقاله های معتبر در کنگره بین المللی بی بی حکیمه (س)

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری استان گفت: مقاله های معتبر و مستند در کنگره بین المللی حضرت بی بی حکیمه (س) و زنان مقدس جهان اسلام ارائه شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی گفت: این کنگره بین المللی اوایل مردادماه سال آینده و همزمان با دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

وی خواستار برنامه ریزی دقیق و اصولی از سوی متولیان امر و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری هر چه مطلوبتر و باشکوه تر این کنگره بین المللی شد.

میرمحمدی بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای برگزاری این کنگره بین المللی از اکنون تعیین شده و تمامی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیز در حد توان برای تامین و پرداخت آن مشارکت کنند.

وی اظهار کرد: این کنگره بین المللی با مشارکت کهگیلویه و بویراحمد، سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

میرمحمدی عنوان کرد: سهم کهگیلویه و بویراحمد، وزارت علوم و سازمان اوقاف کشور در زمینه تامین اعتبارات مورد نیاز برای برگزاری این کنگره بین المللی مشخص و اعلام شود.

وی ابراز داشت: با توجه به امکانات و شرایط مطلوب آب و هوایی یاسوج بهتر است که این کنگره بین المللی در همین شهر برگزار شود.

حرم حضرت بی بی حکیمه (س) خواهر بلافصل امام رضا (ع) در 80 کیلومتری شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارد و در ایام مختلف سال از جمله تعطیلات نوروز میزبان هزاران زائر از تمامی نقاط کشور و کشورهای حوزه خلیج فارس است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.