یاسوج؛

پرداخت 530 فقره وام اشتغال‌زایی به مددجویان

معاون اشتغال کمیته امداد استان از پرداخت 530 فقره وام اشتغال‌زایی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛عنایت رحیمی‌نیا گفت: کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش خود در سال‌های اخیر کارهای بزرگی در سطح کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داده است.

معاون اشتغال کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توانمندسازی مددجویان در کمیته امداد همچنان ادامه خواهد داشت و بر همین اساس نیازمند همکاری مسؤولان استانی برای تداوم این کار هستیم.

این مسؤول در کمیته امداد استان بیان کرد: در سفری که دولت به استان دارد یکی از خواسته‌های مهم کمک به رونق اشتغال‌زایی برای مددجویان است که در همین زمینه نیاز به اعتبارات بیشتری داریم.

رحیمی‌نیا تصریح کرد: در سال گذشته برای اشتغال‌زایی رقم خوب 28 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی داشتیم که امسال نیاز به مبلغی بیش از این داریم.

وی افزود: در سال گذشته در بین همه استان‌های کشور یکی از استان‌های موفق در خصوص اشتغال‌زایی بودیم و توانستیم مقام پنجم کشور را به خود اختصاص دهیم.

معاون اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: توانستیم رقمی نزدیک به 2 هزار خانوار را خودکفا کنیم.

این مسؤول در کمیته امداد استان به فعالیت‌های امسال این نهاد در زمینه تسهیلات اشتغال‌زایی اشاره کرد و افزود: تعداد 530 فقره وام اشتغال‌زایی در سه ماهه نخست امسال به مبلغ 9 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.