یاسوج؛

رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی

نشست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولیداستان با هدف رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛یکی از مهم‌ترین راه‌هایی که استان کهگیلویه و بویراحمد را از محرومیت و عقب‌ماندگی که درگیر آن است نجات می‌دهد و زمینه پیشرفت و توسعه این استان را فراهم می‌کند جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران است که این کار به صورت جدی در دستور کار مدیران ارشد استانی قرار گرفته است.

اما عده‌ای از سرمایه‌گذاران هستند که در گذشته ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان را شناخته و در این استان سرمایه‌گذاری کرده‌اند که به دلیل مشکلاتی که کشور با آن مواجه بوده واحدهای تولیدی و صنعتی این افراد با رکود و بعضاً تعطیلی روبه‌رو شده است.

رکود و تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی و بدهی‌های فراوان این واحدها انگیزه ادامه فعالیت و کار را از سرمایه‌گذاران گرفته اما تنظیم قانون رفع موانع تولید و برگزاری نشست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سرمایه‌گذاران را به رفع مشکلاتشان امیدوار کرده است.

با برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید انتظار سرمایه‌گذارانی که اکثریت آنها غیربومی هستند و در استان کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری کردند بررسی و رفع مشکلات آنها در این ستاد است.

نشست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت مرتب برگزار و مشکلات واحدهای تولیدی با حضور سرمایه‌گذاران بررسی می‌شود و سرمایه‌گذاران امیدوارند با جدیتی که مسؤولان استان در رفع مشکلات بخش صنعت دارند مشکلات آنها نیز حل و فصل شود.

علاوه بر سرمایه‌گذارانی که امیدوار به رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی که همه زندگی و عمر خود را برای این واحدها گذاشتند مردم استان امیدوارند که مشکلات واحدها نیز رفع شده و زمینه ایجاد اشتغال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.