یاسوج؛

اختصاص 120 غرفه به زنان سرپرست خانوار

مدیر بازار روز شهرداری یاسوج گفت: به منظور حمایت از خانواده‌های محروم 120 غرفه بازار روز یاسوج به زنان سرپرست خانوار اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛یونس موسی‌پور در بازدید اعضای کارگروه خدمات شهری شهرداری یاسوج از بازار روز بیان کرد: اکنون 900 غرفه در بازار روز شهرداری یاسوج فعال است و به شهروندان یاسوجی خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر بازار روز شهرداری یاسوج، راه‌اندازی مسجد و سیستم آب‌سردکن را از دیگر برنامه‌های شهرداری یاسوج در سال جاری عنوان کرد.

وی جمع‌آوری دستفروشان شهر یاسوج را از اولویت‌های مهم شهرداری عنوان کرد و گفت: شهرداری یاسوج برای کاهش بار ترافیکی و حمایت از غرفه‌داران اقدام به جمع‌آوری 700 دستفروش سیار کرد. 

موسی‌پور با بیان اینکه 120 غرفه بازار روز این شهر به زنان سرپرست خانوار اختصاص یافته است، بیان کرد: این بانوان از سوی کمیته امداد، بهزیستی و فرمانداری برای دریافت غرفه معرفی شدند.

وی اظهار داشت: این طرح در حمایت از خانواده‌های محروم، ارتقاء شاخص‌های معیشتی و حفظ بنیان خانواده به اجرا درآمده است، همچنین زنان سرپرست خانواده در این غرفه‌ها به عرضه تولیدات صنایع دستی، پوشاک، میوه و تره بار و .... مشغول هستند.

موسی‌پور گفت: بر اساس نظرسنجی انجام شده تمام زنان سرپرست خانوار مشغول در غرفه‌ها از فعالیت در بازار روز رضایت دارند.

مدیر بازارروز شهرداری یاسوج اظهار داشت: بازار روز یاسوج 40 درصد از مایحتاج ضروری شهروندان را تأمین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای جلب رضایت شهروندان در اولویت کاری این بخش قرار دارد، گفت: در چرخه عرضه خدمات این بازار برخی واسطه‌ها حذف شده‌اند و این امر موجب شده تا کالاها با قیمت مناسب به شهروندان ارائه ‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.